Min blogg ska handla om allt.

Bästa dagen i mitt liv

Publicerad 2015-11-09 22:19:11 i Allmänt,

Hej! 

Idag är nog den bästa dagen i mitt liv. 
Jag gjorde en anmälan hos Vitsvit poetry tävling. 
Det jag gjorde var att läsa upp en text jag skrivit alltså spela in den och därefter skicka den till de.

Oavsett jag blir antagningen eller inte har jag uppnått min önskan. Jag älskar ju att få min röst hörd oavsett min ålder. Jag älskar att skriva mina åsikter och känslor. Jag älskar att skriva.
Thats My thing

Annars idag så gick måndagens skoldag bra med utvecklingssamtal  i slutet av dagen. 
Jag har nationella prov denna vecka, och jag är inte stressad. Asso jag är helt lugn. Inför prov så brukar jag sitta och skaka timman innan o börja tro att jag ska dö men nu idag så är jag helt lugn och längtar tills på torsdag, då vi har Nationella prov i både engelska och matte. 

Ska nog börja läsa min bok nu så vi Höörs ❤️😘😘

-Aminaalim

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amina Ali Masalla

Instagram: Aminaalimsblogg Twitter: Aminaalimasalla

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela