Min blogg ska handla om allt.

Hanna's 18th birthday today ❤️ (31okt)

Publicerad 2015-11-01 00:35:01 i Allmänt,

Yees, today så firade vi min kusin Hannas födelsedag. Vi hade en jätte rolig dag tillsammans med skräckfilm och massor av dans och mat. 
Grattis ännu en gång älskling ❤️😘. 


Som sagt är det min födelsedag om 23 dagar, 23 november. 
Jag vill både fira min födelsedag och inte. Ena gången känns det som att jag inte orkar fira min födelsedag. Liksom är jag lat ? Vill bara ta det lungt den dagen. Men samtidigt är jag HYPAD och kan bara inte vänta tills den 23 november . 

Som sagt så ger jag mig själv en present och det är att göra Gelenaglar den 17:e november hos den bästa @yurdasnaglar på insta. 

Bilder från idag: 


-Aminaalim

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amina Ali Masalla

Instagram: Aminaalimsblogg Twitter: Aminaalimasalla

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela