Min blogg ska handla om allt.

Mall of Scandinavia

Publicerad 2015-11-14 22:46:26 i Allmänt,

Heeeej!

Denna skolvecka var ett helvete. 
Liksom det vara bara stress, vi hade no prov, engelska+matte nationella prov och en svenska krönika uppgift som skulle inlämnas men som Skjutas upp. 

Stressen dödar mig.
Jag har fått tex sova med mina kläder på (alltså de kläderna jag hade på mig i skolan) 
Det känns som att jag inte hinner med något alls. Det känns som att jag inte hinner skratta och göra vad jag älskar att göra som tex hänga med kompisar och få min beautysleep.

Skolan dödar mig verkligen.
Men annars mår jag bra och har nyligen om möblerat mitt konto här hemma, vilket var roligt😂❤️.

Det är min Birthday soon, vilket betyder att jag fyller 15 år. Asso jag har blivit stor 😂😂

Besökte också Mall of Scandinavia igår och det kändes som om jag var i dubai.
Mallen var en wanna be kopia av Dubai mall 😂😂
Mall of Scandinavia kommer verkligen var min favorit köpcenter i Stockholm. De har en Disney Butik 👏👏👏

Men,men nu måste jag fortsätta med att städa så vi Höörs i nästa inlägg ❤️😘




-Aminaalim

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amina Ali Masalla

Instagram: Aminaalimsblogg Twitter: Aminaalimasalla

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela