Min blogg ska handla om allt.

😂😭😃

Publicerad 2015-10-19 00:57:38 i Allmänt,

Varför går de 5 skoldagarna fett långsamt?
 Medans helgerna bara springer iväg.
Varenda jävla dag har vi prov. Hinner knappt sova. 
Liksom kommer snart få stora 2 stora Ica påsar under ögonen 😂😂.

Annars så har jag försökt vara positiv med att planera resemål, kollat på mörka läppstift 😂😂

Äntligen så har mina bröder fått hem sina fjärrkontroll styrande sängar😂😂. Och snart kommer min säng och köksmöblerna 😃😃😃.

FÃ¥r nog göra en House tour om jag orkar när allt är klart och dekorerat vid december.  ðŸ˜ƒðŸ˜ƒðŸ˜ƒðŸ˜ƒ

Men annars sitter jag här vid min skriv bord i min "Office" och pluggar ihjäl mig 😭😭. 

Livet är svÃ¥rt. 
-Aminaalim

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amina Ali Masalla

Instagram: Aminaalimsblogg Twitter: Aminaalimasalla

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela